Zlatan, Zlatan, Zlatan....


Läste precis om killen som sprang in på fotbollsplanen och kramade Zlatan.
Han får 7000:- i böter!!
Jaha, är det vad man får betala för att visa lite kärlek nu för tiden?

Jag tycker att Zlatis kunde visat lite omtanke, och låtit pojkkraken krama honom.
Det var väl en jättebra liten trevlig uppmuntran mitt i den dåliga matchen.
Pojkstackaren är född -94 och är 16 år.

Det får mig att undra två saker:

1. Om Zlatan var lite deppig, kunde inte han bara erkänna att en kram faktiskt var vad han behövde, och betala gossebarnets böter istället för att knuffa bort honom? Jävla killar till att vara homofober.¨

2. Sen när är folk som är födda 1994 SEXTON ÅR! Vafan, dom ska vara sex typ... Högst sju.



Det är därför jag hatar kända människor.
Hade en människa riskerat att få betala 7000 kronor för att krama mig,
hade jag aldrig behövt en komplimang igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0