Garage bygge.


Vänner, vänner, vänner.
Nu är jag tillbaka efter 2,5 vecka i the motherland.

Jag mår bra, men har head ache.

Dessa veckorna har gått så jävlans fort!
Men även om jag inte hann med allt jag ville (göteborg)
så har jag ändå hunnit göra en hel del.

Jag var hos Jenny i Okome i onsdags morgon för att säga hejdå,
och vi satt på gungorna och gungade 'David'
Så låg det en ascool traktor i sandlådan.
Jenny sa på skämt
- Du får leka med den om du vill.

Det skulle hon aldrig ha gjort.
- VI BYGGER ETT GARAGE!!!

Så jag satte mig och byggde ett as coolt underjords garage.
- Jenny, hämta något som jag kan använda som garage port!

Kul var det iallafall.
Och tänk vad barnet som lämnade traktorn i sandlådan måste bli glad när han/hon kommer tillbaka
och ser att det har fått ett eget garage.

Sparkar ungjävlarna sönder det, så kommer jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0