Könsord.


Jag är jävligt tjurskallig nu!!!
Jag jobbar till typ 11 på midsommarafton och börjar kl 8 på midsommardagen!
Ibland önskar jag att Linda och Will båda var lärare och hade sommarlov och helger som alla andra.

Som synd är tycker jag för mycket om dom för att byta ut dom,
och en lärarfamilj har jag ju hemma.

Det blir att göra ett sent intro och en tidig sorti.
Hur det nu brukar gå....
Sist jag skulle göra en tidig sorti kom jag hem klockan 4.
Men vad fan.
Det är bara midsommar en gång om året, och jag överlever en natt med få timmars sömn.
Det tråkiga är bara att jag missar maten och allt det.

Jag får väl ta med Elisa dit.
:P

Nejdå.
Nu ska jag gråta en skvätt i regnet, sen ska jag slå sönder en spegel med knytnäven, vråla i en tunnel, lyssna på 'All by myself', riva ner alla saker jag har från hyllorna, slita mitt hår, och allt det där som folk gör när dom är arga.

SO LONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0