Jenny 21 år!! <3


"Han hette inte Eva.."

"Allihopa sjunger sången, doodaah, doodaah"

- Vad får jag om jag lägger mig här och föder?
- Ja, du får väl urinvägsinfektion.

- Jenny, vi bygger ett garage!!!

- Jag heter Hugo och jobbar i byggbranschen

"Trust the music, brush your booty, who do you think you are?"

- Man vill ju inte se fet ut inför Gud..

- Åh, gött! Då får han ******!!!!

(Döpt en råtta efter mig)
- Nej, Lovisa, ha inte sex med honom nu. Nej. LOVISA, NEJ!!!!
- Vem pratar hon med?
- Hon pratar med råttorna.

"Davids tumme"
"David är rädd för höjder"
"Gunga David"

"Skelar jag nu?"

- Ser du vad det står på den skylten Jenny?
- *kisar* Vilken skylt?

"Jag vet, vi klär ut oss till ett sjörövarskepp!!"

"Jenny, ta pengarna som ligger där... och pennan"

"Ett, två, tre... TRANSA"

"SOM INTE ÄR CP-SKADAD"

"*sniffsniff* Hej Emma"

"Hallå Röven!"

"....Är det denna?"

"Mamma, jag har headache"

- Han har 13 vänner, vad säger det om honom?
- Att han har 11 fler än vad du har.
- Meh! Jag har inte bara... *tyst i 16 minuter* 12 vänner!

"Jag gick resurs matte"

"Philips rövsvett"

- Vem härmade mitt skratt!!!?
- Det var en skata, Jenny...

"Det var en gång en fjäril som la ett ägg..."

- Ursäkta, jo, jag ville bara säga att din mössa är ganska ful.
- Va?
- Jo, jag tycker inte att din mössa är så fin...
- Vad fan säger du?
- DIN MÖSSA ÄR FUL! *springer iväg*

"Vad är kärlek?"

"Kommer jag få skit då, ja, det kan du hoppa upp och klappa dig på!"

"Hade du vart vän med mig om jag..."

"Tänk om man hade sånt här ticks, vad jobbigt det hade vart!"

"Slicad hjärna"

- Är det här kyckling?
- Ja?
- Jaha, jag tyckte väl att kebaben såg lite blek ut"

"Jenny, sluta!! Jag tycker inte alls att Bingo är ett töntigt husdjur!"

- Fan, din kompis är söt, kan jag få hennes nummer?
- Jenny här är laktosintolerant.

"Jenny, vet du vad din mat ser ut som?"

"Alla barnen..."

- Vad ska vi klä ut oss till?
*Kollar i ordboken*
- Banan?
- Bangolf?
- Barkbåt?
- Bastu?
- Barnhem?
(osv osv osv)

- Åh, Jenny, vi hade kunnat avla fram en tax ihop!!!!
- ?
- Ja, jag har lång rygg och du har korta ben!

"Åh, Kristina, Jenny blev till sand" (och många mer)



Hade kunnat forstätta skriva en hel dag Älskling.
Men det viktigaste är.
Du är min bästa vän.
Det finns ingen jag har så kul med som med dig.
Jag älskar dig mer än jag kan säga,
och ingeningeningen har det vi har.

Du är min fru, min bästis och min trognaste vapendragare.
Har älskar dig från dag 1,
och jag kommer aldrig sluta!
We are one.

Alla vet det.
<3



Grattis på födelsedagen Bästa Vän!! <3









Kommentarer
Postat av: Fru, vapendragare, bästis, resursmatteidiot, laktosintolerant, blindstyre o.s.v.

HAHAHAHHAHAHAHA :D

Fan va jag blev lycklig nu, måste säga att när jag inte hörde nåt på hela dan blev jag lite...orolig ;P

Men detta makes up for it! :D

Du är bäst,

JAG ÄLSKAR DIG MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA MASSA!!!

Förevigt DU&JAG <3 <3 <3 <3

2010-06-28 @ 22:35:30
Postat av: jag igen :P

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK (förresten) <3

2010-06-28 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0