Brevet till mig själv.


Lovisa, vi måste prata.
Vi måste sätta upp lite regler, för jag orkar inte se dig förstöra för dig själv mer nu.
Det räcker nu, vi måste sätta gränser.
Jag hatar att du är så självisk att du glömmer ditt eget bästa.
Du måste sluta nu, förstår du inte att du skadar mig med?
Du kan inte leva som om du aldrig kommer uppleva konsekvenser.
Det går inte att smita undan betalningen för allt.

Jag önskar att du ser det jag ser.
Att vi ibland kunde vara överens.
För ju mer jag säger till dig att du sliter ditt eget hjärta i stycken,
Ju hårdare vet jag att du kommer dra.

Jag är så trött på att vakna upp med dig efter en sen kväll.
Trött på att behöva bära din ångest.
Du måste ändra på dig.
Du har gått för långt!
Det är inte roligt längre, kan du inte se det?

Jag är så trött på dig just nu.
Trött på att du aldrig kan lyssna.
Det gör mig irriterad när du överanalyserar, men aldrig lyssnar på dina egna analyser?
Kan du inte bara förstå?

Jag älskar dig.
Men jag är trött på att se dig sabotera för dig själv.
Vi måste vara ett team,
Och jag är trött på att alltid tvingas jobba mot dig.

I slutet kommer det bara att vara vi.
Så vi måste hålla ihop.
Jag tror på dig.

Yours Truly
Jag




Kommentarer
Postat av: Billie

Finaste baby, du är ALLT och lite till, du är bäst! <3

älskar dig...och bilden också! :D <3

2010-03-17 @ 13:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0