De 5 Guldreglerna


Det där med Ex är en stor hysteri, och jag tror inte att nån förstår riktigt hur vi tjejer resonerar.
Jag kan såklart inte tala för alla, men jag tog mig ändå friheten att skriva ner vad jag kallar 
De 5 Guldreglerna.
Är detta bara jag eller håller ni med mig?

  1.  Han får inte gå vidare och hitta en ny innan du har gjort det.
  2.  Man behöver alltid bekräftelse från sina ex (speciellt om det var dom som gjorde slut, och oavsett hur mycket man än är över dom)
  3.  Ex ska bli fulare och fulare medan du blir snyggare och snyggare
  4.  Man är aldrig glad för sina ex's skull även om man alltid låtsas.
  5. Att man konstant snokar på sina ex betyder INTE att man inte är över dom.


So, how about that?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0