Hiss till min Skrotniss(e)


En person som förtjänar lite extra cred just nu är min Skrotnisse.
Det är helt sjukt hur ambitiös och driftig en människa kan vara!
Jag önskar att jag hade hälften av hennes drivkraft, när det kommer tilll "måste-göran"

Dessutom är hon en fantastisk människa som alltid lyssnar och analyserar med mig.
Hon är en sån person som man får energi av att vara nära.
Även om hon säger att enda anledningen att killar tycker jag är snygg är för mina pattar!
Haha!

Tänkte bara skicka iväg en liten hälsning till dig Jossan!
Du är bra!
Jag är glad att jag har dig här.
Och du är en bra vän.

Jag älskar att få dina små mail med analyser och funderingar,
för vi är likadana där.

Du vet att jag är ett samtal bort från att stå vid din dörr med Half Baked och goda råd.
Du vet, sånna råd som vi ger varandra men aldrig lyssnar till själva...

Det här blev längre än vad jag tänkte, men nästa gång du är mänsklig och tar ett study break
för att titta in på min intressanta blogg, så får du iallafall en liten spark i baken!

Det är tråkigt att du lämnar Stoke om ett par månader,
men någon gång hoppas jag att du kommer och hälsar på mig i Falkenberg
Du vet, den där staden på västkusten där jag bor.
:)


Och här mina vänner, är sanningen bakom smeknamnet.



/Batman

Kommentarer
Postat av: sandra

fan va härligt, min älskade!

jag blir så glad när någon gör dig glad!

Love!

2010-03-19 @ 08:32:38
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0