Lovisa O gör stan


Efter att ha gått hemma i Pyjamkan ett par dagar, behövde bekräftelseknarkaren Lovisa O
en självförtroende-boost.
Så jag tog på mig min nya blå-vit randiga klänning och finskorna och gick till stan.
Efter att jag gått ca 300 meter möts jag av 5 killar som stannar mig och ber om mitt nummer.

- Hey!
- Hey..?
- Can I have your number?
- Uhm, no..
- Why?
- Just because..
- Is it because I have pink hair?
- No.
- Don't I have a cute face?
- Well, yeah, but..
- I have a big dick!
- Okay, thank you!!

Sen gick jag med bestämda steg därifrån.
Eller, så bestämt jag förmådde i högklackade skor.

Sen snubblade jag och skrek WOOOOOOPS över hela stan.
Och så bestämde jag mig för att det var slutet på den raggarrundan.
Nästa gång tar jag gympaskorna.
GLAMOUR!

Cause that's how I roll!
x


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, Love it! =)

2010-03-09 @ 21:23:56
URL: http://www.tankarhosjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0