Gravid


Nästan varje natt nu för tiden drömmer jag att jag är Gravid!
I natt gick jag och Jenny in i en affär, jag var höggravid och hon skulle leta efter en
"Pepparkaksstrumpa"
Fråga mig fan inte vad det är.
Tror att det var typ en julstrumpa fast man har pepparkakor i den..?

Jag fattar inte vart jag får allt ifrån.
Men jag kan medela er om att det gör ont att föda. Jag vet det nu.

Har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Ska förhoppningsvis Skypa med Bästis! :)
Annars får jag se, kanske går in till stan och Caffe Nero med min bok..
Är lite regnigt idag, så det låter inte helt fel!

Borde städa, men... Vi får väl se.
Är frusen, så nu ska jag ta en lång dusch med världens bästa dusch creme.


Huden blir verkligen så HIMLA len av den!
Bra för mig som har torr hud, så slipper man smörja in sig hela tiden!
(smygreklam) haha

So Long!



Hey Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better

And anytime you feel the pain
Hey Jude, refrain
Don't carry the world upon your shoulders




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0