Lovisa O når toppen.


Min pappa har lite brist på inspiration i sitt låtskrivande.
Och som den friska fläkt jag är så kladdade jag ihop en text till en islatte på Costa.
Gjorde den på lite utdrag från min dagbok så mycket känns säkert igen.
Men jag tänkte ändå visa upp den, bara för att visa ännu en gång hur briljant och fantastisk jag är!

Skyll inte på dina vänner
När det är din egen panik som stör
Och tala inte om troll du inte känner
Man vet aldrig vem som hör

Du har kunnat få hjälp, med säger alltid nej
Men skyllt ifrån dig när det gått i kras
Du hoppar i bäcken med ett "Hej"
Och skriker där det står varning för ras

Allt som är litet får du förstorat
Allt som är bra gör du om till nåt annat
Men bete dig inte som du spelat och förlorat
När tärningarna inte har stannat

Det finns ingen du kan klandra
När du skapar dina egna sår
Och gropen du grävde åt andra
Har varit ditt hem i många år

Du vill inte lägga näsan i blöt
Och vill inte få världen att skaka
Men gå inte som katten runt het gröt
Bara för att du är rädd för att smaka

Allt som är litet får du förstorat
Allt som är bra gör du om till nåt annat
Men bete dig inte som du spelat och förlorat
När tärningarna inte har stannat

Kanske är det dags att ändra ditt tänk
Det är dags att inse nu
Att du är din egen svaga länk
Och den enda som kan ändra det är du

Allt som är litet får du förstorat
Allt som är bra gör du om till nåt annat
Men bete dig inte som du spelat och förlorat
När tärningarna inte har stannat





Så Idol-Danny, jag tänkte att eftersom jag ska föda dina barn,
så kan du väl iaf fixa ett skivkontrakt åt mig.
Prata med Bert du, det ska nog kunna ordnas.
Jag har stora tuttar och en blond peruk kan man väl skaffa om det bara är det...



Ett charmmigt leende har man också... Mitt första skiv-omslag?

Så länge Sugare!

Kommentarer
Postat av: V

fan va grym du är....helt otrolig, älsk.

2010-05-14 @ 00:19:25
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0