Mermaids


Sitter här och väntar på att det ska bli imorgon, för då kommer min syster hit och hälsar på! :)

Inatt drömde jag en rolig dröm.
Jag drömde att jag och Jenny (såklart, hon är alltid med i mina drömmar) var sjöjungfrur i ett havsland.
Man kom in i havslandet genom att logga in med ett lösenord på en dator.
Där åt vi cupcakes och lyssnade på fin musik med dom andra sjöjungfrurna.
Det fanns en kille där, som inte var sjöjungfru. Han blev jag kär i.
Jag gjorde massa cupcakes, men tappade dom förstås innan jag hann smaka.
Där fanns stora bläckfiskar, korallrev och ett kontor.
Där sjöng vi karaoke ibland.

Jag hoppas att jag drömmer om det inatt också.
Jag har iallafall slutat drömma att jag är gravid, det är trevligt.

Har fått ett nytt beroende, eller jag har fått tillbaka ett gammalt beroende.
Harpan!!
Det är underskattad underhållning.
Det är spännande, oförutsägbart, lagom komplicerat och färgglatt.

Tiden går så fort, och snart kommer jag hem!
Däremot kommer jag nog aldrig kunna lämna den här familjen.
Det känns inte längre som att jag ska flytta hem i Oktober, eller när det blir.
Det känns som att jag ska flytta hemifrån.

Jenny, följer du med till havs inatt med?
På tal om det har jag stora planer för oss. Du kan få veta snart. :D



Vem lämnade vem?
Jag är inte över dig än.

Kommentarer
Postat av: DIN Billie

Haha, åh älskling!

Fanns det ingen kille som jag kunde bli kär i? Typsikt att jag inte ens i dina drömmar kan hitta nån! ;/

Nja, duger det om jag stannar på kontoret inatt? ;P

Jag blir så nyfiken nu på din plan!!!! :D

Kan du skypa på söndag kväll??



SAAAKNAR DIG!! <3<3<3

2010-05-21 @ 19:00:06
Postat av: P.s.

Jag är hon med guldhår va? (A)

2010-05-21 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0