Ny design


Så, nu så har jag suttit och fixat lite med en ny design.
Jag är så jävla duktig! :D

Idag har jag träffat Sarah, Tom och några till för att hjälpa Sarah att spela in hennes film.
Jag hade en statistroll.
Det var kul. Jag har inte spelat teater sen Gymnasiet, och man blir verkligen påmind om hur lång tid det tar att spela in.
Vi filmade nästan två timmar, material som kanske kommer synas 4 minuter på filmen.
För att allt ska filmas i olika vinklar osv osv.

Blev verkligen påmind om 'Olivers värd' tiden, när vi var med och spelade in en film,
med några från Katrinebergs folkhögskola!

Ska försöka lägga 'Ältande, överanalyserande Lovisa' tidigt ikväll så att jag får vara ifred.
Har köpt en dagbok nu, där jag kan klottra ner allt det där jag inte vill att folk ska se.
Men som vanligt när jag ska börja skriva dagbok kommer den väl fyllas med vanskapta dinosaurier.
Men vafan?

Igår var en bra dag. Hade världens mysigaste dag i Manchester.
Det gör jag gärna om. :)



If I lied, if I talked
If I hit you in the dark
If I swore to never leave and then let you fall apart
If my thoughts were too qeer
If I could have been there
If I pushed you around
Then I excuse myself now.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0