Spa-kväll


Jag har mina perioder, som ni vet.
Ena perioden struntar jag i allt som heter skönhet.
Använder inte balsam eller hårinpackning, slarvar med att tvätta bort sminket osv osv.
Men så ibland har jag mina små stunder.

Som idag.
Jag var i stan idag och gick in på "Lush".. Tror att dom finns i Sverige med?
Dom säljer iaf tvålar och skönhetsprodukter och sånt.
Jag köpte en face mask, en hair mask och ett lip-scrub.
Så nu sitter jag med det.
Ansiktsmasken ska man förvara i kylskåp och den är gjord på bla färsk vitlök.
Den luktar inte vitlök - Den luktar blöt hund. Bokstavligt talat.
Nu när jag tittar på innehållsförteckningen står det faktiskt "Pudel svett"...

Hårinpackningen är lite annorlunda, för den ska in i torrt hår och sen tvättas bort med schampoo.
Får se hur detta går.
Nåväl.

Så ägnar jag min kväll iallafall.
Luktar blöt hund och Jasmine, men förhoppningsvis blir jag snygg(are) iallafall!








Kommentarer
Postat av: Josse

Och hur mycket gick det där på? =)

2010-05-12 @ 12:56:34
URL: http://www.tankarhosjosefine.blogspot.com
Postat av: BÄSTIS ( ;) )

Du är den enda jag känner som faktiskt posar med ansiktsmask i fejset! Hahaha <3

2010-05-12 @ 14:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0