Missbruk


Jag är så bra på Harpan att jag skäms!

Undrar om det finns något typ "sluta-röka-program", fast "sluta-spela-harpan-program" istället.
Jag vill visserligen inte sluta helt, men kanske trappa ner lite.
Till en hälsosam nivå.
Kanske att man kan spela på helgen, eller en gång till maten.

Kanske får ringa en coach som kan guida mig genom abstinensen.
Finns inte riktigt nåt bra substitut heller.
Jag har provat att leka med en riktig kortlek, för det ska ändå vara bättre,
men det ger mig inte alls samma tillfredställelse!

Så tänker man "bara en gång till" eller "bara tills jag vinner"
Och när man väl vinner, kan man ju inte sluta, för då går det ju bra!



Tagen i Print screen när jag vann för ca 2 minuter sen.
Redan börjar kicken försvinna
och jag... måste... ha.... mer...!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0