Puss


Detta inlägget tillägnar jag mina Göteborgsvänner.
Framförallt Sandra, Tove, Marcus och Annie!
Jag vill be om ursäkt att jag inte hann hälsa på er nu medan jag var hemma.
Jag försökte verkligen få in det, men tiden räckte inte till.

Jag älskar er iallafall och jag tänker på er jämt.

Nej, det var inte sant.
Jag tänker inte på er jämt.
Men ganska så ofta, och när jag gör det så ler jag.
Jag ler inte alltid.
Men ibland.

<3



Alla andra kan också få en ursäkt för min dåliga uppdatering.
Men nu blir det ordning på det igen!

Kommentarer
Postat av: S

Det är okej älsk. Jag har ju trots allt migg Lovisa-kylskåp med alla brev, kort och bilder som du skickat och som vi tagit, om det blir alldeles för jobbigt. Nästa gång. <3

2010-11-18 @ 10:13:43
URL: http://vivelaviedeboheme.blogspot.com
Postat av: Annie

Jag saknade dig ska du veta! Mycket! Men så är det, livet måste gå vidare även om det känns tungt ibland. Men vi syns väl kanske till jul eller något?



Och jag tänker också på dig ibland. Och då ler jag nästan alltid för i mitt inre öga ser jag samtidigt ett par raketshorts! Och dom är grejer dom!

KRAMAR

2010-11-28 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0