Speaking of Hår...


Det finns många saker jag älskar att göra som jag inte berättar för folk.
Eller, det var inte helt sant, jag är ganska öppen av mig, men jag kanske hade sparat den informationen på en första dejt, eller ett möte med Kungen.

På tredje plats kommer att spräcka vattenblåsor. Det är det tredje roligaste jag vet och ibland går jag i mina för små skor med flit för att jag vill få blåsor. Dock tar det nöjet slut för fort och sen har man bara ett köttsår kvar och kan inte gå i ordentliga skor på tre veckor. Värt det, dock.

På andra plats kommer att sitta och dra isär kluvna hårstrån, det kan man syssla med jättelänge. Särskillt om ens hår är väldigt slitet. Dock får man vara försiktig så man inte blir arg när man inte kommer åt dom små rackarna.

Nummer ett är ganska normalt, tror jag. Det är att pilla bort torkat lim från fingrarna. Det måste vara det absolut härligaste som finns! Detta gör också att jag ofta kladdar extra mycket med limmet om jag limmar. (Det och att det alltid är roligt att kladda med saker).

Nu kanske ni undrar vart jag ville komma med denna konstiga listan på ointressanta ovanor i Er Hjältes vardag.
Här kommer det mycket enkla svaret på det.

Jag behövde en ursäkt att visa min nya frisyr.
Om ni fortfarande tvekar över om all denna text var nödvändig för detta, kan ni bara läsa andraplatsen igen och hänga kvar på kategorin "Hår"

Såja!



Är jag snygg eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0