That's not my name, that's not my name!


Igår kom mannen som kallar mig Lobetta igen.
Han skulle presentera mig för min nya rumskompis Margareta.

- Det här är Sabina, säger han.

Jävla dumpucko.
Om man nu inte vet vad någon heter, är det bara att chansa då?
Ska man bara hitta på ett namn?

Sen när jag kom till jobbet och fick alla mina papper och mitt schema.
Då säger chefen;

- Lovessa?
-
Ja.

Och när jag får papperhelvetet står det med stora bokstäver

LOSIVA OLDEAUS

Är det svårt??
Vad är det för fel på mitt namn?

Lobetta, Sabina, Lovessa och Losiva.

Jaja, kärt barn har fula namn, antar jag.



Kommentarer
Postat av: Ellie

HAHAHAH Skrattar på migXD

Nää JÄTTEkärt barn har fula namn ska det va^^

2011-01-04 @ 22:40:42
URL: http://chocovanilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0