Buried


Ikväll ska jag på bio.
Jag ska se en film om en kille som blir levande begravd med bara en tändare och en mobil.
Det fantastiska är att mobilen har täckning under marken.
Min mobil har ingen täckning om jag har den i jackfickan.

Fantastiskt, tycker jag.

En tändare är ju också praktiskt, så att han kan se vad han gör där inne,
och kanske också för att hålla värmen.
Jag kan inte säga att jag har stora erfarenheter av levande begravning,
men jag kan tänka mig att det blir lite kyligt efter ett tag.

Om jag skulle bli levande begravd skulle jag tatt med mig en korsordstidning.
Och Jenny.
Jag har alltid velat vara bra på korsord, så det kan vara en bra tid att öva.
Och Jenny, ja, henne kan jag bara inte vara utan.


Kommentarer
Postat av: billie <3

Hahaha aww älskliiing!! :D

Även fast jag blir lite lätt cpskrämd av tanken att bli levande begravd (:S)

Så väljer jag hellre att tänka på vad du menade med det ;)

Och för det babybaby, ÄLSKAR jag dig förevigt & ännu längre!! <3

2010-10-01 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0