Dagens snuttispris.


När jag och Freddan är ute brukar vi tävla.
Tävlingen går till som så:

Man räknar ner från tre, sen springer båda till baren och den som får beställa först är snyggast och vinner därmed tävlingen. Fredrik vinner nästan alltid, för jag är för artig för att tränga mig.
Jag försöker alltid vara en man åt folket, så att säga.

Dagens Snuttispris går förresten idag till ägaren och DJ:n till gayklubben PINK.
Han är transvestit, är två meter lång och stod i utgången och sa hejdå till alla när dom gick.
Jag sa att han var vacker, då blev han rörd och gav mig en kram.
Då blev jag glad.
Det blir jag alltid när jag blir påmind om hur mycket fina människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0