Farewell cruel world.


Okej kamrater.
Håll i er!
För nu kommer ni få höra något ni aldrig hört förrut.

Jag ska börja springa!

Okej Jenny, sluta sucka,
Det här handlar inte om någon vikt-grej eller att jag vill bli smal.
Inte heller handlar det om att jag fått en visdomstand så min hjärna slutat fungera.

Men när jag hade svajnbråttom hem häromdagen och spurtade mitt snabbaste i 10 minuter,
flashade mitt liv framför mina ögon.
Jag fick blodsmak i munnen och såg mitt döda marsvin Minus.

Då kände jag att något måste göras åt min kondis.
Så nu ska jag ladda min mp3 med arga girlband-låtar och ge mig ner till kanalen och springa tills jag önskar att jag var död.

Så hör ni inte mer från mig i detta livet vill jag bara säga.
Lev livet precis som du vill.
Ropa hej och hoppa i bäcken för fort så många gånger du vill.
Sälj en hel lastfull med pälsar fast du inte planerar nån jakt.
Var själv tuvan som stjälper stort lass
och framför allt.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad,
men om någon är en F***a mot dig, så slå dom i huvet med en Banjo.

Tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0