Halloweeen


På torsdag ska jag beställa min Halloween kostym.
Jag och Freddan diskuterade alla möjliga utklädningar.

Vi gick från Al Quaida till självmordsbombare till thai hora.

Nej, jag har inget emot thailand och Al quaida har säkert också sina goda sidor,
så flippa inte nu tack.

Men då jag kände att en terrorist outfit kanske inte hade följt den strikta dresscoden på Revolution,
kom jag på en sån jävla briljant idé.

Klart att jag ska klä ut mig till något svenskt!

Efter att jag övervägt, Abba-Benny, Ikea, köttbullar och Sill,
kom jag på....
*trumvirvel* VIKING!

Den ni!
Hittade en snygg vikingklänning online och en snajsig hjälm och ett svärd.
Boyah!

Följde liksom krigar-spåret lite.

Och jag vet att jag sa att jag skulle klä ut mig till Spöke...
Förlåt.
Jag svek för det inre trycket.
Jag vill också vara fin.
Och vafan. På Halloween får man faktiskt se slampig ut, och det är alltid nice!
Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0