HJÄLP!


Hej hej hallå Dagboken.

Idag är er hjälte tjurskallig.
Till en början har jag så ont i huvet att jag funderar på om inte en mysig grav 5 meter under jorden skulle vara en bra lösning.
Dessutom ringde Freddan och sa att min FINA halloween kostym var slut på lagret.
Då skrek jag könsord i 56 minuter, sen hittade jag en annan minst lika fin dräkt.

Den kan du inte beställa, kontrade Freddan med då.
Det är en amerikansk hemsida, så den hinner inte hit i tid.
Då skrek jag ännu grövre könsord i 78 minuter till.
Sen hittade jag en annan, som inte alls var lika fin.
Sen hittade jag en till.

Snälla hjälp mig nu, snabbt.
Vilken av dessa ska jag köpa?
Fan, jag vet att det är minst 19 stycken som läser min blogg VARJE dag,
så har jag inte minst 10 åsikter imorgon, så blir jag arg.

1 eller 2?

1.


2.
 


Kommentarer
Postat av: Billyboy <3

Din tid med grova könsord är slut - här kommer hjälpen! (haha låter som en reklam för nån superactivemega pryl ;D)

Åter till ämnet, jag tycker att definitivt att du ska välja dräkt nr 1, den va lätt mkt snyggare och såg mest ut som viking av dom 2!

Så Okomes röst går till dräkt nr 1 - une point ;D

2010-10-20 @ 21:52:55
Postat av: ...

jag menade ju självklart BillIE !!

Mkt dumt av mig!

2010-10-20 @ 21:53:49
Postat av: Madde

Nr 1 =)

2010-10-21 @ 04:09:43
URL: http://myowncrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0