Inte det nej.


Det var roligt igår iallafall!
Freddan sa egentligen att han inte skulle ut.
Han skulle tvätta håret och titta på text-tv, sa han!

Fast han festade ändå, festen var ju hos honom, kom han på.

Väl ute skriker Fredrik som en flicka att han ser en jättekänd Manchester United spelare
och springer dit!
Denne försökte ta med mig hem. (Då menar jag bärandes)
Fotbollsspelare i all ära, men någon måtta får det vara!

Jag tänkte över att han är rik som ett troll, men nej.

Sen på vägen hem frågade jag Freddan vad han hette och vad han spelar?
Nja, svarade Freddan då, det var nog ingen fotbollsspelare, jag såg fel.

Jag som tänkte skryta med att jag blivit uppraggad av honom.
Nu kan jag bara säga att jag blivit uppraggad av en lång kille med ful mössa,
som såklart inte sa emot när någon tog honom för en kändis.
Han är väl inte dum.

Undrar varför folk aldrig tror det om mig.
En gång kom en person fram till mig för att jag bakifrån såg ut som någon som gick i hennes systers klass.
Det är väl ungefär så nära jag varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0