Ironi


Sverige är på väg i krig!
Tydligen har Al Qaida kommit på att dom ska bomba alla storstäder i Europa.
Det tycker jag är ambitiöst.
Dom vill ta över Europa, säger dom.

Okej, tycka vad man vill om Al Qaida, men det är ändå att sikta mot stjärnorna.
Det är modigt.
Det är att ta en risk och det tycker jag att dom ska ha cred för.

Tydligen har dom hittat 10 terrorister i Sverige.
10 stycken.
Lyckas dom bomba och ta över Stockholm kan jag fan ge dom det!
Då förtjänar dom nästan det.

Så nu får man akta sig för dessa 10.
Jag skulle undvika folk i burkha.
Tydligen är dom för det mesta såna där terrorister.

Jag undrar också hur detta ska gå för Sverige,
som inte varit i krig sen vikingatiden.
Dom kommer vara tvugna att starta ett nytt yrke.

Säpo kämpar för fullt, tydligen.
Stackarna, nu har dom nog tagit sig vatten över huvudet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0