Ledsen


Det finns vissa saker som gör mig ledsen.
Det ena är att jag bor långt ifrån de jag älskar och inte kan prata med dom varje dag, som jag vill.
Att det var över ett år sen jag träffade Sandra.

Det andra är att jag precis ändrade mitt hotmail-lösen.
Det nya lösenordet är så jävla kul och så jävla briljant att jag inte tror att ett bättre lösen någonsin existerat,
och så kan jag inte säga det till någon!
Jag är väl egentligen inte en väldigt privat person, men jag har hört att ens lösenord ska man hålla för sig själv,
annars kanske någon skickar virus till folk i mitt namn.

En gång fick jag mail från mig själv på hotmailen.
Hi, stod det, från Lovisa Oldaeus.
Ett tag undrade jag om jag hade någon mystisk tvilling, som den rödhåriga i Föräldrarfällan.
Det hade jag inte.
Det var bara jag som ville skicka mig själv ett virus.
Och det var den tredje saken som gör mig lite ledsen.

Vem kan man lita på, liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0