Men in tights


Idag var jag på PRIMARK, jag hade lovat att titta efter vita tights till Freddan.
Ja, ni läste rätt.
Han ska ha dom nästa helg,
Inte bara för att vara extra fin. Det är Halloween då.
"Bara inga jävla damstrumpbyxor", menade Freddan, och jag höll upp de vita bomullstightsen i storlek 10 och funderade för mig själv, om det verkligen finns några manliga strumpbyxor.
Det finns det nog, men då får det inte kallas strumpbyxor,
då ska man säga långkalsonger, eller underställ.

Så när jag hade honom i telefonen inne i affären sa jag onödigt högt

- Så Fredrik, vad har du för storlek i tights!!!?

Sen slog det mig att ingen i affären kan ett ord svenska förrutom jag.
Och även om dom kunde det, så vet ingen vem Fredrik är.

Så kul blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0