PartaaaY


Ikväll ska jag ut och svira.
Dels för att det är så jag rullar,
och dels för att det är skoj!

Jag skulle egentligen börja jobba kl 8 imorgon, och som jag sa till Freddan,
så är det tveksamt att gå ut då för att vi kanske inte hinner hem innan jag börjar..
Men nu är det ändrat och jag börjar halv 1 istället.
T to the A to the J and the T, liksom.

Så nu slår vi klackarna i taket, sjunger "if you don't know me by now" och dansar!
Har lovat att visa Freddan indiandansen, så...

Ska kanske komma ihåg kameran idag med, hade vart bra.
Fan alltså, jag är inte ett dugg rolig idag.

Eller Al Qaida inlägget fick mig att skratta, det erkänner jag.
Men jag har känslan av att jag gick steget för långt där.
Men åter igen.
Det är så jag rullar.

Tooooodles!



Kan någon förresten förklara varför mina ögon ALLTID är röda på bild,
även när ingen annans är det?
Matchar klänningen iallafall.. Positivt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0