Say whaaaaat?


Efter att ha skrivit ett långt inlägg om höstlöv, ja det ni ser nedan råkar jag komma åt den rackarns knappen där och stänger ner skiten.
Efter att jag lugnt och fint svurit tre gånger, säger Tvåan
- Men det sparas ju i utkast ändå.

JAHA!!!??
Och varför i Krillesheligamoder har ingen berättat detta för mig tidigare??
Vet ni hur många polska svordomar (tack Sandra) som passerat mina fagra läppar på grund av detta misstag?
Vet ni hur ofta jag kommer åt den rackarns knappen från helvetet?

Och så finns det i utkast!
Man blir ju förbannad..




(ja, och lite lättad då)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OUPPDATERAT

2010-10-31 @ 08:12:48
Postat av: Anonym

OUPPDATERAT

2010-10-31 @ 08:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0