Tack Kina


Som många vet har jag lite franska rötter.
Inte så många dock, och dom är ganska långt tillbaka.
Men för ett tag sen fick jag också veta att vi har en kines i släkten.
Eller.. En kines gjorde en av mina släktingar gravid,
så det finns en halv-kines inte allt för långt bak som jag härstammar från.

Dock vill ingen prata om honom, för det var sex utanför äktenskapet och sånt vill man inte veta av.

Det här tycker jag är intressant.
Tänk att en kines som gör en random brud med barn är orsaken till att jag finns.
Dom säger att The Lord works in mysterious ways, och det här är nog vad dom menar.
Plus att han tycks ha gömt mina favorittrosor,
för nej, Jenny, dom har ännu inte kommit fram...

Så tack Kina.
Tack för att jag finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0