GlädjespridarN


Jag tycker att det är roligt att göra goda gärningar.
Ännu roligare är det att göra snälla saker för dumma personer.

Kom precis hem från affären. Har vart där med Elisa.
Så gick jag förbi ett hus och såg att nycklarna satt på utsidan i dörren.
Godhjärtad som jag är knackade jag på dörren.

Då öppnas dörren på glänt och en skitsur kille tittar fram.

- Yeah?
- Hi, I am so sorry to bother you, but I just wanted to let you know that your keys are in the door.
- Oh.. Sorry... Thank you! Cheers mate.. um.. Thanks..
- No problem! *stort smile*

Samma som innan i affären så stod sur-tanten i kassan.

- Would you like a bag?
- Nope, I'm saving the world today!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0