Gustav Gustavsson - Svensk katt.


Idag stör jag mig på två saker.

1. Ett katthår fastnade precis i min hals och jag kan inte harkla upp det.
Men det kommer väl fram tids nog.
Ska se film med Carpet ikväll, så jag kanske hostar upp en hårboll eller två då.
Det hade varit nåt!
Men det är det som är bra med att vara utländsk
- Så visar man att man tycker om någon i Sverige, kan jag säga.

2. Jag hittar inte mina trosor.
Kolla innanför byxorna, tänker kanske ni, men så enkelt är det ej.
Egentligen kan jag lika gärna ta ett par andra men dom är mina favoriter och dom finns INGENSTANS!
Tro mig, jag har letat överallt.
Och nu bara för att jag inte hittar dom, vill jag ha dom ännu mer.
Lovade Jenny ett mms när jag hittade dom.
Någonstans kom vi varandra lite för nära, vi vet det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0