Horse Racing med gänget!


Imorgon ska jag på Horse Racing.
Jag har aldrig varit på något sådant och är inte helt säker på hur det går till.
Det är tydligen ganska posh där, så jag fick rensa bort min slampiga klänningar och köpa en ny sofistikerad häst-outfit.
Nej, jag har inte köpt en hästkostym, även om det hade varit roligt.
Undrar om det hade följt den strikta dresscoden.
Inga Jeans sa dom.
Jag har aldrig sett en häst med Jeans, så en hästkostym kan inte vara helt fel.

Fredrik får vara rumpan.
Jag anser att jag är mer passlig som huvud, så att säga.

Det enda dom hade sagt om jag hade vart bakdelen är:

- En sån stor röv har vi inte sett på ett djur sen Mammutarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0