Julefrid


Hello there Friends.
Er Hjälte är tjurskallig.

Vart man än vänder sig i denna värld är det tomtar och julgranar (nu tog jag i) och glitter och reklamer för julefynden. Julklappstips, paketpapper, julkort och Fan i Helvetet och hans moster!

Men nu sätter jag ner julgransfoten (höll jag på att säga).
Nu är det bra.
Nu räcker det.

Ser jag en tomte till denna veckan så sticker jag till Indien.
Eller Kina
Eller vafan vet jag vart dom firar jul nånstans.

Bort säger jag.
Bort med skiten!

Och Tomten, förlåt mig. Du vet att jag älskar dig.
Men när du nästan inkräktar på Påsktuppens revir, så måste jag säga något.
Det får du ändå förstå.
P.s. Kontanter. D.s.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Neeeeeej du får inte åka nu när jag kommer!!! ;)

Men tänk på att det är mindre än tre månader kvar tills julen :P Det är fyra månader sen det var studenten ;) Tiden går fort! Haha gäller att börja i tid! ;D

2010-09-30 @ 08:50:11
URL: http://emiliarosgardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0