Kärlek

På tal om att man ser svenska grejer överallt här.
Kul att va utomlands liksom...

Kom bara att tänka på när jag sa till min doktor i England att jag var svensk.
- Jag älskar dig, sa hon då.

Jag visste inte riktigt om jag borde säga Jag älskar dig tillbaka,
man vill ju inte uppröra sin doktor, då kanske hon ger mig någon konstig medicuck,
så att jag får alla möjliga sjukdomar.
Så jag log lite snällt och sa Ummm.. that's a nice thing to say...

Hon var inte ful, det var inte det.
Hade jag varit lite mer lagd åt andra hållet kanske det hade funkat.
Jag hade inte tackat nej till en läkar-fru.

Bra pengar, plus att man slipper dyra läkar räkningar.
Hon hade dessutom säkert kunnat ringa ett litet samtal så att jag aldrig mer behöve gå till en tandläkare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0