My new red spensive dress...


Idag var jag tvungen att ta ett beslut.
Antingen lägga mina sista 20 pund på partyklänningen i mina drömmar och som resultat på det, inte ha råd med party.
Eller strunta i klänningen och dra på en av de gamla blåsorna i helgen.

Jag köpte klänningen.
Så på lördagkväll ska jag klä upp mig i min nya röda klänning,
knapra på en torr brödbit, släcka törsten genom att slicka på gatan och fundera på om lycka verkligen kan köpas för pengar...

Känns ungefär lika ironiskt som den gången jag köpte en ny plånbok för mina sista pengar.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Lägg upp bild på den! Vill se, vill se, vill se :D

2010-09-15 @ 10:47:31
URL: http://emiliarosgardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0