Samma gamla visa.


Igårmorse var ett väldigt typiskt exempel på en "dagen-efter-morgon"'
Jag var ute i onsdags alltså.

Jag vaknade upp kl 8, så törstig att jag avundades alla som höll på att drunkna.
Sneglar på vattenglaset vid sängkanten - tomt.
Damn you, past Lovisa...
Jag slumrar till och drömmer att jag fyller på vattenglaset.
Vaknar till.
Fortfarande tomt.
Damn you... Damn you...
Slumrar igen, är helt säker på att jag går upp ur sängen.
Vaknar.
Ligger kvar.
Daaaaamn you, I say!!
Slumrar, drömmer att jag dricker allt vatten i världen.
Vaknar.
Fortfarande törstig.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn it to hell!

Inte förrän 11 fick jag ändan ur vagnen och gick och fyllde på det jävla glaset.
Sen kunde jag inte sova mer.
3 timmars sömn spilld på grund av ren och skär LATHET!
När jag blir stur ska jag ha en vattenkran precis jämte sängen.
Och en potta.

Never again.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0