Ska bara...

Idag har jag varit ledig.
Jag hade tänkt göra massa bra, vettiga saker som städa, tvätta, fixa... duscha.
Nu är klockan halv 9 och det enda vettiga jag gjort idag är att äta frukost.

Lunch glömde jag.
Middag glömde jag.
Städningen förträngde jag.
Tvättmaskinen var FAKTISKT sönder.

Nu ska jag kanske ta den där duschen iallafall.
Sen sova.
Det är vettigt.

Jag har dock spelat gitarr hela dagen.
Men nu gick en sträng på min Älskling.
Oh, rockstar, tänker ni.
Nää... Jag skulle stämma skiten och skruvade på fel skruv så D-strängen gick av.

Yeah.
I'm crazy like that!

Jag borde fan filma mig när jag spelar så ni ser hur duktig jag har blivit.
Det är helt sjukt.
Fan alltså.
Shit

Men jag får ta min Älskling till Gitarr-doktorn imorgon.
Tror att Snäll-Karl i affären saknar mig.
Det borde han göra.
Han är snäll. Snäll-Karl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0