Sorgens dag.


Det enda jag egentligen kan komma på att skriva idag, är alla svärord jag kan,
på alla språk jag behärskar.
Men eftersom jag inte vet hur unga läsare jag har, så struntar jag i det.

Jag önskar inte livet ur Borgarna och Sverigedemokraterna.
Men jag önskar att nån skulle slänga en tunna iskallt (titanic-kallt) vatten i huvudet på dom, så dom vaknar upp, slutar tänka på sig själva och inser att det bor 9 miljoner människor till i Sverige.

Men okej.
Upp till bevis.
Och mellan tårarna kommer jag då och då skratta till och säga;
"Vad var det jag sa?"

Det kallas galghumor.
Jag kallar det överlevnad.



Jag får nog stanna i England 4 år till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0