Living on the edge

Kompisar av Lovisa.

Nu vet hur jag lever farligt och att ingenting kan stoppa mig.

Vi har en ny regel på företaget som vi fick ett mail om.
Detta mailet var det roligaste jag någonsin läst.
Företaget har en ny clean-policy

De vill bland annat undvika onödigt spill.
För att göra det ska man vara försiktig när man bär dricka och man får bara bära en kopp åt gången,
eftersom att dörrarna kan vara svåra att öppna annars och det kan orsaka onödigt spill.

Men om man ändå spiller, stod det, ska man direkt kontakta en supervisor och man måste ange den exakta platsen så att de kan lokalisera spillet och ifall det behövs kontakta vaktmästaren för vidare städning.

Men eftersom jag, som Louise brukar säga "Lever lite på kanten" så bröt jag mot dessa regler redan igår.
Jag bar inte en utan TVÅ koppar te till mitt skrivbord på samma gång.

Hjärtat bultade i bröstet.
Jag har aldrig känt mig så levande!

Jag visste att jag tog en risk, men jag kunde inte låta bli.
Det var en sån kick!!!

Jag är helt vild,
Jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0