Världens ointressantaste lunchrast

Nu sitter jag på jobbet och har lunchrast.
En halvtimme är ganska lång tid när man inte har något att göra.
Men man hinner med ganska mycket om man vill.
Hittills har jag gjort följande:

- Jag har kokat en kopp te.
- Fyllt på min vattenflaska.
- Fyllt på Henkis vattenflaska.
- Kissat så sakta jag kunde.
- Ändrat språket på min facebook till Pirat engelska så nu står det inte "Like" Utan "Arr!"
- Jag har pratat med min stalker bara för att han var den enda som ville prata.
- Hällt ut vattnet i flaskan och fyllt på den igen.
- Tänkt på de som inte ens har något vatten.
- Druckit 5 stora klunkar snabbt pga dåligt samvete.
- Tittat på klockan 137 gånger.
- Ångrat att jag skrev till stalkern då det innebar att jag kastade bensin på elden.
- Önskat att jag kastat bensin på mig själv istället.

Det roliga är att hur sakta tiden än går och hur många gånger man än kollar på klockan.
Så kommer alltid tillslut stunden då man för 376:e gången tittar på klockan och inser att man är 5 minuter sen.

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0